Поширені запитання
Оренда автобусів та мікроавтобусів
Ми можемо забезпечити будь-яку кількість транспорту. Якщо всі наші автобуси будуть зайняті, ми домовимося з нашими партнерами, і вони допоможуть нам знайти додаткові автобуси того ж класу, що і в основному Автопарку.
Так, причому ми здійснюємо не лише міжміські, а й міжнародні пасажирські перевезення. Географія наших маршрутів включає Україну, СНД, Європу.
Ні. Перевезення пасажирів понад встановлену заводом-виробником норму транспортного засобу заборонено.
Так, звичайно, перевезення можливе у будь-який час доби.
Ми приймаємо будь-які види оплати - як готівка так і безготівка. Також можлива оплата замовлення онлайн на сайті в розділі Оплата.
Так, багато наших автобусів обладнано мікрофоном та стерео системою та повністю готові для проведення екскурсій. Якщо наявність мікрофона є обов'язковою, то про це необхідно вказати в заявці.
Так, звичайно, більшість автобусів обладнано кондиціонерами, які обов'язково також проходять періодичне технічне обслуговування.
Так, ми надаємо послуги з організації автобусних перевезень дітей, школярів відповідно до чинних правил та норм. Детальну інформацію Ви можете уточнити у наших менеджерів.
Так, у нашому Автопарку є ряд машин із затемненим склом. Достатньо вказати цю вимогу в заявці.
Пасажирський транспорт призначений перевезення людей. Перевезення домашніх тварин автобусами допускається лише у спеціальних боксах/сумках, які розміщуються як ручна поклажа чи багаж.
Квитки на автобус та рейси
При посадці в автобус пасажир повинен мати при собі в роздрукованому вигляді проїзний документ та оригінал документа, що засвідчує особу, на підставі якої оформлено проїзний документ.
Для дітей від 0 до 14 років, продаж проїзних документів та посадка в автобус, провадиться на підставі оригіналу документа, що засвідчує особу (свідоцтво про народження або закордонний паспорт).
Дані у проїзному документі мають повністю відповідати даним у документі, на підставі якого оформлювався проїзний документ.
За відсутності однієї з перерахованих умов або наявності іншого документа, що засвідчує особу, ми не маємо можливості гарантувати пасажиру посадку в автобус, а Перевізник має право відмовити у поїздці.
Якщо квиток на цікавий для Вас рейс вже відображається на сайті при пошуку, Ви можете забронювати та оплатити його одним із зручних для вас способів, які будуть запропоновані після формування замовлення.
Як правило, Перевізники відкривають продажі на регулярні рейси за місяць вперед і ви можете заздалегідь придбати квиток на потрібний маршрут.
У розкладі та інформації про рейс ми вказуємо весь маршрут та пункти зупинки, які передає нам Перевізник.
Зверніть увагу, що тільки Перевізник регулює маршрут та зупинки, а також визначає можливість висадки та посадки поза вказаними пунктами маршруту.
Додаткові питання про зупинку або уточнення маршруту ви можете дізнатись за контактним номером Перевізника, який вказаний на квитку.
Уважно ознайомтеся з інформацією на квитку; у деяких випадках, Перевізник вказує обов'язковий час, за який необхідно приїхати до пункту відправлення рейсу та відзначитись на посадку.
В інших випадках ми рекомендуємо приїхати за адресою відправлення мінімум за годину до початку рейсу.
Вся інформація про рейс, марку автобуса та доступні сервіси та зручності, передана нам перевізником, відображається на нашому сайті при бронюванні квитка.
Додаткові дані про послуги на рейсі ви завжди можете уточнити за контактами Перевізника, які вказані на квитку.
У квитку завжди вказується місцевий час пункту, в якому ви перебуваєте. Наприклад, якщо у вас квиток на рейс Варшава-Львів, відправлення буде за варшавським часом, а прибуття – за часом у Львові. Рекомендуємо звертати особливу увагу на різницю в часових поясах, якщо ви плануєте подорож з пересадкою.
Інформацію про умови перевезення багажу на конкретних рейсах ви завжди можете уточнити за контактним номером перевізника, вказаним у квитку, або на автостанції відправлення.
Зверніть увагу, що Перевізник має повне право відмовити пасажиру автобуса у провезенні ручної поклажі чи багажу, якщо цей багаж перекриває прохід у транспорті іншим пасажирам або не відповідають кількості та розмірам.
Вся інформація про рейс, включаючи точну адресу відправлення, яку передає нам Перевізник, вказана на сайті в розкладі рейсів і завжди відображається на квитку.
Додаткові орієнтири або уточнення геолокації ви можете дізнатися за контактним номером Перевізника, вказаним у квитку.
Сума повернення залежить від умов Перевізника та часу, що залишився до відправлення вашого рейсу.
Умови повернення квитка знаходяться у відкритому доступі та вказані на сайті до оформлення бронювання, а також продубльовані у нижній частині квитка.
Рекомендуємо вам детально ознайомитись з умовами перед оформленням заявки на повернення коштів.
Ми опрацюємо вашу заявку протягом 1-10 днів.
За статусом розгляду вашої заяви можна стежити у розділі "Особистий кабінет".
На даний момент, редагувати вибраний час або дату поїздки або перенести рейс на інший день, змінити вибрані місця після оплати квитків можливо, але через диспетчерську або в нашій касі.
Перед оформленням повернення уважно ознайомтеся з умовами перевізника, зазначеними на квитку.
У разі скасування рейсу перевізником, ви заздалегідь отримаєте SMS-повідомлення на номер телефону, вказаний при оформленні замовлення. Тому дуже важливо вводити коректний номер мобільного телефону, щоб ми змогли попередити вас про зміни або підтвердити оплату квитків.
Якщо ви прибули на посадку і не можете знайти автобус, обов'язково зв'яжіться з перевізником за контактами, вказаними у вашому квитку, можливо, автобус ще не подано для посадки або змінено платформу.
Нагадуємо, що за будь-яких проблем з поїздкою, ви завжди можете звернутися до служби підтримки, залишивши заявку з описаною проблемою в Особистому кабінеті, яка буде оброблена нашими фахівцями.
Якщо ви запізнилися на рейс, уважно ознайомтеся з умовами повернення, що вказані на вашому квитку.
Деякі перевізники дозволяють повернути квиток після початку рейсу та повертають частину його вартості.
За наявності доступної умови, дотримуйтесь інструкцій подання запиту на повернення — стаття "Як оформити повернення квитка".
Оформити заяву на повернення можна двома способами:
Спосіб 1: Залишити заявку через “Особистий кабінет”.
Для цього необхідно:
- зайти до розділу "Особистий кабінет";
- вибрати квиток для повернення та натиснути кнопку "Повернути квиток";
- вказати коректну причину повернення квитків та підтвердити заяву кнопкою "Повернути квиток"
Наші фахівці опрацюють заяву протягом 1-10 днів, а рішення буде надіслано на електронну пошту, вказану при оформленні замовлення, а також доступне в “Особистому кабінеті” на сайті Avto
Спосіб 2: Якщо з будь-яких причин ви не можете зайти до розділу "Особистий кабінет", оформити заявку на повернення можна, перейшовши за посиланням з листа з квитками, який надіслано на електронну пошту, вказану при оформленні замовлення.
На нашому сайті представлені як внутрішні рейси, так і міжнародні напрямки різних країн. Переглянути розклад або наявність цікавого для Вас рейсу можна використовуючи пошук рейсів на головній сторінці сайту.
Перед покупкою квитків на міжнародні рейси ми настійно рекомендуємо вивчити вимоги перетину кордонів між державами за вибраним маршрутом та підготувати всі необхідні документи.
Компанія StarBus не надає послуг з надсилання посилок автобусними рейсами та не несе відповідальності за ваші особисті домовленості з перевізником або водієм.
Для бронювання квитка вам необхідно:
- Вибрати потрібний рейс за вашим напрямком, використовуючи форму пошуку на головній сторінці сайту
- Заповнити та перевірити всі дані пасажирів
- Ознайомитись з умовами повернення та публічною офертою
- Ввести коректний мобільний номер телефону, щоб потім увійти до Особистого кабінету
- Ввести коректну електронну пошту, на яку будуть надіслані квитки
- Натиснути кнопку "Оплатити" та вибрати зручний спосіб оплати.
Зверніть увагу, що у кожного бронювання є термін, до якого його необхідно сплатити інакше воно автоматично буде анульоване.
Квитки будуть сформовані та дійсні лише після оплати бронювання.
Вільне розсадження означає, що на цьому рейсі Перевізник обмежив вибір конкретного місця та фактичний номер місця буде визначений диспетчером безпосередньо під час посадки на рейс.
Рекомендуємо вам приходити на посадку завчасно.
Якщо вибраний Перевізник має можливість вибрати конкретне місце в автобусі, то при оформленні замовлення та натисканні кнопки "Вибір місця", вам буде показано схему автобуса із зазначенням вільних посадкових місць.